Subject: Küsimus (mahasõit) Riguldi-Dirhami tee (16127)
From: "Oun, Rasmus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 13:37:22 +0200

Tere

Soov on rajada mahasõitu Riguldi-Dirhami tee (16127) vahemikus 7,15-7,25
km vasakule poole, et luua ligipääs Irjas (52001:001:2031) kinnistule.

Kas ja millistel tingimustel antud tööd on võimalikud?

Tervitades

Rasmus Õun

Forest Master

Stora Enso

Forest

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mobile +372 5026071

Suur-Jõe 63

80042 Pärnu, Estonia

Ever thought about what a tree can do?
<https://www.youtube.com/watch?v=rUElPYaxgqs> See our film.

 <https://www.storaensomets.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/stora-enso/mycompany/>
<https://twitter.com/storaenso>    <https://www.facebook.com/storaenso>
<https://www.instagram.com/storaensoworld>

See e-kiri ning selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ja on mõeldud kasutamiseks ainult nendele isikutele,
kellele see on eespool adresseeritud.
Kui Te olete isik, kellele see e-kiri ei olnud adresseeritud, siis olete
saanud selle e-kirja ekslikult ja seega on  selle e-kirja  lugemine,
kopeerimine või muul viisil selle sisu levitamine teistele isikutele
rangelt keelatud.
Kui olete selle e-kirja saanud ekslikult, palun teavitage sellest koheselt
e-kirja saatjat, kasutades vastusklahvi (replay) ning kustutage see e-kiri
ja selle lisad oma arvutisüsteemist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.